AND... THIS IS THE FALL

Escaparse siempre viene bien. La playa de Barra es uno de mis sitios favoritos de Aldán, pero en esta ocasión su bosque es lo que más me ha llamado la atención. Las ramas secas y sus hojas caídas, junto con el sonido de las olas del mar me relaja y me da una sensación de nostalgia. Lo que estamos viviendo estos últimos días puede tenernos un poco perturbados y quizás nos da hasta miedo. Pero lo importante siempre será seguir adelante, haciendo siempre algo que nos llene y, sobre todo, sonreír aunque a veces nos cueste.


Escape is always welcome. Barra Beach is one of my favorite places in Aldan, but this time the forest is what most caught my attention. Dry branches and fallen leaves, along with the sound of the waves relaxes me and gives me a feeling of nostalgia. What we are experiencing these last days can have us a little disturbed and perhaps gives us even fear. But the important thing is always moving forward, always doing something that fills us and, above all, smile though sometimes cost us.











Emidio Tucci jacket, Pull&Bear jeans, Primark shirt and Quicksilver shoes

You Might Also Like

4 comentarios